Badania rynkowe
Nie bój się pytać! Doskonale wiemy, że decyzje biznesowe oparte na błędnych założeniach lub niesprawdzonej teorii mogą bardzo drogo kosztować. Dlatego też, szczególnie w przypadku dynamicznie zmieniającej się branży gier i samych graczy, rekomendujemy zaplanowanie i przeprowadzenie badań rynkowych, dzięki którym zminimalizujemy ryzyko błędów!
Obok cyklicznych projektów Polish Gamers Research i Polish Gamers Research KIDS wspólnie z inicjatywą Polish Gamers Observatory od 2014 roku realizujemy ogólnopolskie badania rynkowe związane z obszarem gier wideo, dzięki którym pomagamy naszym Klientom podejmować właściwe decyzje biznesowe!
Raporty branżowe
Z dumą oferujemy dwa unikalne raporty Polish Gamers 2022 i Polish Gamers KIDS 2022 – przygotowane przez zespół ekspertów w ścisłej współpracy z inicjatywą Polish Gamers Observatory dwa najbardziej kompleksowe kompendia wiedzy na temat polskich graczy w przedziałach wiekowych 9–15 i 15–65 lat.
Wybierz interesującą Cię grupę wiekową i poznaj podstawowe informacje na temat zakresu merytorycznego każdego ze wspomnianych raportów!
Jeśli jesteś zainteresowany kupnem raportu skontaktuj się z nami: