WYGRAJ WYMARZONY POKÓJ GRACZA!

WYGRAJ WYMARZONY POKÓJ GRACZA!

Konkurs fotograficzny, w którym nagrodą był remont pokoju i wysokiej klasy sprzęt do grania.

Klient: Microsoft Polska
Produkt: 15-lecie marki XBOX
Strona: http://niedopoznania.gry-online.pl/

W cyklu życia każdego entuzjasty gier wideo prędzej czy później przychodzi czas na wymianę sprzętu, lecz sposobność do poszerzenia gamingowego klimatu poza ramy monitora czy telewizora nadarza się już niezwykle rzadko. Świętując z firmą Microsoft Polska 15-lecie istnienia marki XBOX mieliśmy przyjemność przeprowadzić konkurs „Pokój nie do poznania”, w którym nagrodą była kompleksowa usługa remontowa obejmująca renowację pokoju oraz dobór mebli, wysokiej klasy sprzętu do grania i elementów dekoracyjnych związanych tematycznie z grami wideo.

Konkurs charakteryzował się wyjątkowo niskim progiem wejścia, co przełożyło się na ponad 400 zgłoszeń. Warunkiem zgłoszenia było przesłanie fotografii pomieszczenia mieszkalnego, w którym uczestnik spędza dni i noce na graniu, oraz pisemne uzasadnienie, dlaczego to właśnie ten pokój ma zostać wyremontowany. Do skutecznego promowania akcji wśród naszych użytkowników została wykorzystana nie tylko przestrzeń reklamowa portalu – w tym kombinacja dużych, widocznych form wizerunkowych Welcome Screen oraz Screening oraz innych, pozwalających na zbudowanie satysfakcjonującego zasięgu – ale również kanały w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter) oraz materiał wideo opublikowany w serwisie YouTube zachęcający do udziału w konkursie.

Na każdym etapie akcji czuwaliśmy nad jej poprawnym przebiegiem. Począwszy od stworzenia dedykowanej strony internetowej i gromadzenia zgłoszeń, przez zarządzanie komunikacją z użytkownikami i wyłonienie zwycięzcy, a skończywszy na logistyce samego remontu i dostarczeniu na miejsce gadżetów, sprzętu i dekoracji – sprawiliśmy, że pokój laureata zmienił się nie do poznania.

Produktem końcowym akcji był wysokiej jakości materiał wideo zrealizowany przez zespół TVGRY.pl ukazujący nie tylko stan wyjściowy, kulisy remontu oraz efekt końcowy, ale zawierający również wypowiedzi laureata i innych osób zaangażowanych w to niecodzienne przedsięwzięcie. Wykorzystana kolorystyka, montaż oraz poszczególne ujęcia pozwoliły na naturalne, nieinwazyjne promowanie marki w ramach marketingu treści.

Film wprowadzający

Relacja z działań remontowych:

Pokój przed remontem:

Pokój po remoncie:

Obraz9
Obraz10
Obraz10

Comments are closed.

Top