HISTORIA WG ASSASSYNÓW I TEMPLARIUSZY

HISTORIA WG ASSASSYNÓW I TEMPLARIUSZY

Niestandardowa kampania promocyjna gry Asssasin’s Creed Origins.

Klient: Ubisoft
Produkt: Kampania Assassin’s Creed Origins
Strona konkursu: http://origins.gry-online.pl/

W GRYOnLine.pl kierujemy się naszym motto: „naszym standardem jest to, co niestandardowe”. We współpracy z firmą Ubisoft, z okazji długo wyczekiwanej premiery gry Assassin’s Creed Origins, mieliśmy przyjemność zrealizować niestandardową kampanię promocyjną, na którą składały się: materiały filmowe (popularnonaukowy oraz quasi-historyczne) oraz konkurs pod tematem Historia według Assassynów i Templariuszy.

Kampania reklamowa opierała się na trzech segmentach: przełomowym materiale filmowym, konkursie literackim oraz uzupełniającym akcję wykorzystaniu przestrzeni reklamowej.
Najbardziej widoczną częścią akcji był wysokiej jakości materiał wideo zrealizowany przez zespół TVGRY.pl, przedstawiający fakty i mity związane z działaniami bohatera gry w stylu programu popularnonaukowego „MythBusters”. Przy obalaniu mitów skorzystaliśmy z pomocy i wiedzy ekspertów: łucznika Wojciecha Łandy i sokolnika Adama Mroczka. Zachętą do konkursu były propagandowe filmy rekrutacyjne, przedstawiające dwa różne punkty widzenia Assassynów i Templariuszy. Materiałem dodatkowym było wideo z planu filmowego (bloopers).

Główną nagrodą w konkursie była konsola XBOX ONE X wraz z edycją kolekcjonerską gry. Konkurs charakteryzował się średnim progiem wejścia (konkursy literackie mają z reguły niski próg wejścia, w tym przypadku trzeba było się jednak wykazać wiedzą historyczną), co przełożyło się na ponad 180 zgłoszeń. Warunkiem zgłoszenia było napisanie opowiadania opisującego jedno z pięciu podanych wydarzeń historycznych z perspektywy Assassynów lub Templariuszy. Do skuteczniejszego promowania akcji wśród naszych użytkowników zostały wykorzystana nie tylko przestrzeń reklamowa, ale również kanały w mediach społecznościowych i treści redakcyjne. Dwa materiały filmowe opublikowane w serwisie YouTube, przedstawiające sposób myślenia i działania ww. frakcji były dodatkową formą promowania konkursu.
Na każdym etapie akcji czuwaliśmy nad jej poprawnym przebiegiem. Począwszy od zorganizowania planów zdjęciowych i dotarcia do ekspertów, poprzez stworzenie dedykowanej strony internetowej i gromadzenie zgłoszeń, a także zarządzanie komunikacją z użytkownikami aż do wyłonienia zwycięzcy.

Zarówno konkurs, jak i materiały filmowe spotkały się z entuzjastycznymi reakcjami użytkowników. Główny materiał filmowy w ciągu pierwszego tygodnia zdobył ponad 450 000 wyświetleń, przez co stał się jednym z najczęściej wyświetlanych filmów na naszym kanale YouTube – TVGRYpl oraz został uznany za jeden z najlepszych materiałów publicystycznych naszego serwisu, z największą ilością pozytywnych opinii. Materiały poboczne zdobyły łącznie ponad 200 000 wyświetleń. Po zakończonej akcji klient posiada wysokiej klasy materiały wideo, które może wykorzystać do dalszej promocji.

Film wprowadzający Assassynów

Film wprowadzający Templariuszy

Film popularnonaukowy w stylu MythBusters:

Behind the scenes:

Galeria:

Obraz9
Obraz10
Obraz10

Comments are closed.

Top