EKSKLUZYWNE PARTNERSTWO RELACJI Z E3

EKSKLUZYWNE PARTNERSTWO RELACJI Z E3

Kampania promocyjna w połączeniu z jednym z najpopularniejszych tematów w branży.

Klient: SteelSeries
Produkt: sprzęt i marka SteelSeries

Jednym z najbardziej oczekiwanych momentów w życiu każdego gracza jest coroczna impreza Electronic Entertainment Expo (E3), podczas której premierowo przedstawiane są wszelkie nowinki w branży, na które przez następne miesiące gracze z całego świata będą oczekiwać. Ten konkretny okres przekłada się na zdecydowanie wzmożony ruch w naszym serwisie, który podczas tych kilku dni zamienia się w swoisty agregator informacji z targów. Tak intensywnie wzmożony ruch stanowi świetne środowisko dla rozbudowanych kampanii reklamowych produktów i marek. Przedstawiamy przykładowy scenariusz takich działań na podstawie akcji przeprowadzonej wraz z firmą SteelSeries podczas targów E3 2016.

Wszelkim potencjalnym partnerom oferujemy objęcie pozycji ekskluzywnego partnera relacji z E3, co wiąże się nie tylko z obecnością placementów brandingowych na przestrzeni całego serwisu GRY-Online.pl oraz TVGRY.pl w postaci atrakcyjnych Screeningów oraz Welcome Screena (a także innych form), ale również specjalne formy graficzne przy tekstach relacjonujących targi oraz specjalna czołówka (w tym przypadku „SteelSeries napędza relację z E3”) przed każdym z materiałów wideo nakręconych podczas imprezy. Przekłada się to na około tydzień intensywnej kampanii marketingowej zapewniającej szeroki zasięg wśród polskiej społeczności graczy. 

Kampania promocyjna:

Obraz9
Obraz10

Comments are closed.

Top