ASUS VIP TRIP NA PGA

ASUS VIP TRIP NA PGA

Konkurs pisarski połączony z produkcją wideo podczas ekskluzywnego wyjazdu na targi PGA!

Klient: ASUS Polska
Produkt: sprzęt ASUS
Strona konkursu: http://asusrognapga.gry-online.pl

Targi gier komputerowych oraz technologii to idealna okazja do nawiązania długoterminowej współpracy, by połączyć ciekawy pomysł na nagrodę wraz z ekspozycją marki jako oficjalnego partnera całości.

Głównym celem kompleksowej akcji niestandardowej była długofalowa promocja firmy ASUS oraz ich najnowszych produktów. Całość składała się z:
1) Konkursu pisarskiego w którym zadaniem było odpowiedzenie na pytanie: „Jakie masz najlepsze skojarzenie z Republic of Gamers?”. Uczestnicy dzielili się z nami wspomnieniami, opowiadaniami i wierszami dotyczącymi produktów ROG. Konkurs był promowany w newsach na GRY-Online, materiałach FLESZ na kanale Youtube TVGRYplus, postach na oficjalnym profilu Facebook oraz specjalnie dedykowanej kampanii display.
2) Królewskiego wyjazdu na targi PGA do Poznania, gdzie w skład nagrody wchodziły: wejściówka na PGA wraz z opcją VIP, nocleg w czterogwiazdkowym hotelu, zwrot kosztów podróży, ekskluzywna kolacja z Organizatorami i influencerami TVGRY, gadżety od ASUS oraz możliwość wypróbowania laptopów ASUS w hotelu na kilku tytułach: Assassin’s Creed Odyssey, Shadow of the Tomb Raider oraz Frostpunk.
3) Relacji z wyjazdu zwycięzców na targi PGA, a także strefy ASUS Republic of Gamers. Materiał został opatrzony informacją o partnerstwie, a także dołączony do strony konkursowej podczas podsumowania.

Sama strona konkursowa prezentowała nie tylko zasady konkursu, ale również atrakcje czekające na uczestników w strefie ASUS Republic of Gamers oraz opis najnowszych produktów partnera. Zajęliśmy się zarówno stworzeniem strony internetowej oraz jej aktualizacjami, a także logistyką wszystkich elementów nagrody, zarządzaniem społecznością zgromadzoną wokół akcji oraz opieką nad zwycięzcami konkursu na miejscu.

Dzięki takiej kampanii klient zyskał ciekawą promocję swojej marki, długą obecność w serwisie GRY-Online, a sama akcja spotkała się z entuzjazmem czytelników serwisu także dzięki możliwości wyjazdu na prawdziwie królewską, geekowską podróż na targi.

Film TVGRYpl z laureatami naszego konkursu

Obraz9
Obraz10
Obraz10

Comments are closed.

Top