uczestników
krajów uczestniczących
postów w social mediach i innych mediach
PURR Media to zespół składający się nie tylko z miłośników kotów, ale też ludzi z wieloma różnymi pasjami i pomysłami. Stawimy czoła każdemu wyzwaniu, by sprostać oczekiwaniom naszych Klientów i trafić do ich grup docelowych.
Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem – od klasycznych kampanii display, przez e-sport, aktywacje influencerskie i realizacje materiałów wideo, po niestandardowe akcje, takie jak różnego rodzaju konkursy, sesje fotograficzne i wszystko, co tylko wymarzą sobie nasi Klienci!
LAT DOŚWIADCZENIA
ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
WSPÓŁPRACUJĄCYCH TWÓRCÓW
ZREALIZOWANYCH KAMPANII
Case
Study
LOL EUROPEAN COSPLAY CONTEST 2020
uczestników
krajów uczestniczących
postów w social mediach i innych mediach
Wedel UP!
zgłoszeń do turnieju Teamfight Tactics
uczestników turniejów Friendly Fire
minut streamów watchtime
Wyzwania mBanku
uczestników
wyzwań
wyświetleń kampanii promującej wyzwania
Z dumą oferujemy dwa unikalne raporty Polish Gamers 2022 i Polish Gamers KIDS 2022 – przygotowane przez zespół ekspertów w ścisłej współpracy z inicjatywą Polish Gamers Observatory dwa najbardziej kompleksowe kompendia wiedzy na temat polskich graczy w przedziałach wiekowych 9–15 i 15–65 lat.
Wybierz interesującą Cię grupę wiekową i poznaj podstawowe informacje na temat zakresu merytorycznego każdego ze wspomnianych raportów!
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!